1. Tellimistingimused
1.1. Tellimistingimused kehtivad kõikidele füüsilistele ja juriidilistele isikutele Halbleiter OÜ veebilehe kasutamisel ning toodete ostmisel.
1.2. Lisaks tellimistingimustes väljatoodud tingimustele reguleerivad Halbleiter OÜ vahendusel soetatud toodetest tulenevaid õigussuhteid kõik Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
2. Kaupade saadavus ja laoseis
2.1. Kõik veebilehel olevad tooted on laos olemas, kui ei ole märgitud teisiti.
2.2. Toodete laoseisu (saadavust) ei uuendata reaalajas.
3. Hinnad
3.1. Halbleiter OÜ jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi vastavalt vajadusele ning turuhindade muutustele.
3.2. Kõik veebilehel olevad hinnad on eurodes ja tasumine toimub eurodes.
3.3. Kõik veebilehel olevad hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.
3.4. Käibemaksuta hind on iga toote lehel eraldi välja toodud.
3.5. Null eurose (0€) hinna või hinna puudumisel õige hinna täpsustamiseks palume ühendust võtta e-kirja (info@halbleiter.ee) või telefoni teel (+372 5695 1960).
3.6. Ostetud toodetele lisandub vajadusel transpordikulu, mis tuleb täpsustada tellimust tehes.
3.6.1. Kauba saatmise kulu Omniva pakiautomaati on vastavalt Omniva avalikule hinnakirjale.
3.7. Minimaalne tellimuse summa on 20€. Antud summa ei sisalda postikulusid.
3.7.1. Kui tellimuse summa jääb alla 20€, lisandub tellimusele väikese tellimuse käsitlustasu.
3.7.2. Väikese tellimuse käsitlustasutasu suurus võrdub minimaalse tellimuse summa ja konkreetse tellimuse toodete hinna vahega.
4. Tellimuse vormistamine
4.1. Kui leiate endale sobiva toote, siis saatke selle kohta e-kiri (info@halbleiter.ee) järgmise infoga:
4.1.1. Täpsustage e-kirjas soovitud kaup, lisage kauba ID või kauba link.
4.1.2. Täpsustage e-kirjas kuidas soovite kauba kätte saada. (täpsemalt punktis 6.)
4.1.3. E-kirja tuleb kirjutada Teie isiku- ja kontaktandmed (veenduge andmete korrektsuses).
4.2. Enne e-kirja saatmist tuleb Teil läbi lugeda Tellimistingimused.
4.2.1. Tellimust e-kirja teel saates arvesatatkse, et te olete nõustunud kõikide Halbleiter OÜ tellimistingimustega.
5. Tellimuse eest tasumine
5.1. Tellimuse eest on võimalik tasuda ülekande arvega või kaupluses kohapeal.
5.2. Tellimuse kohta saadetakse Teile arve e-kirja teel.
5.3. Kaup komplekteeritakse ja saadetakse välja alles peale makse laekumist.
6. Toodete kohaletoimetamine
6.1. Toodete kohale toimetamiseks on Teil võimalik valida Omniva pakiautomaat või kauplusest kätte saamine.
6.2. Kaupade komplekteerimine ning postitamine toimub kuni 5 tööpäeva jooksul peale makse laekumist. Omniva pakiautomaadi vahendusel jõuavad kaubad suurematesse Eesti linnadesse 1-2 tööpäeva jooksul peale postitamist. Teistesse Eestimaa piirkondadesse võib tarneaeg olla veidi pikem.
6.3. Juhul, kui Teie poolt tellitud kaup on hetkel laost lõppenud, postitamine viibib või kaupade transport hilineb tarnija poolt, teavitatakse Teid eraldi telefoni või e-kirja teel esimesel võimalusel.
6.4. Palun veenduge et Teie poolt sisestatud andmed oleksid korrektsed.
7. Tellimuse (ostu) tühistamine, toodete 14-päevane tagastamisõigus ja vahetamine
7.1. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
7.2. Kui Te soovite tellimusest loobuda ja Halbleiter OÜ ei ole veel jõudnud tellimust välja saata, siis palume saata esimesel võimalusel vastavasisuline soov e-kirja teel aadressile info@halbleiter.ee, tuues välja tellimuse/arve numbri, maksja nime ja arveldusarve numbri. Kliendile tagastatakse kogu tasutud summa 14 päeva jooksul alates tellimusest loobumise avalduse esitamise kuupäevast.
7.3. Samuti on Teil õigus juba kättesaadud kaup 14 päeva jooksul (alates kättesaamise kuupäevast) tagastada ning kauba eest raha tagasi saada või soovi korral vahetada muu toote vastu. Selline tagastamisavaldus tuleb eelmainitud tähtaja jooksul esitada aadressil info@halbleiter.ee, tuues välja tellimuse/arve numbri, maksja nime ja arveldusarve numbri.
7.3.1. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, puhas, kahjustamata ja kinnises originaalpakendis.
7.3.2. Kui tagastatava kauba käsitsemisel rikuti kauba paigaldus- või käitlemisreegleid, siis on Halbleiter OÜ’l õigus esitada Teile nõue kauba väärtuse vähenemise kohta. Kauba väärtuse vähenemise suuruse määrab ekspert.
7.3.3. Transpordikulu ei kuulu Teile tagastamisele.
7.3.4. Kauba tagastamise, vahetamise või asendamise korral kannab Klient kõik kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui tagastatav kaup ei vasta tellitule. Tagastamisele kuuluv kaup tuleb saata Türi Maxima X Omniva pakiautomaati.
7.3.5. Pakiautomaati saatmisel märkida saaja telefoninumbriks +372 5695 1960 ja e-maili aadressiks info@halbleiter.ee
7.4. Tagastamisõigus ei kehti ohutuse kaalutlustel isikukaitsevahenditele ja eritellimusel toodetele.
7.5. Juhul, kui saabunud kaup ei vasta tellitud tootele on Teil õigus kaup tagastada ning kõik sellega kaasnevad kulud kannab Halbleiter OÜ.
7.6. Tagastatud kauba eest kantakse raha tagasi Teie poolt taganemissoovis näidatud pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tagastatava kauba kohalejõudmisest.
8. Pretensioonide esitamise õigus
8.1. Toodetele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg seaduses (VÕS) ettenähtud korras.
8.2. Pretensioonide esitamise tähtaeg kehtib ainult koos ostu tõendava dokumendiga.
8.3. Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on kliendil õigus nõuda toote parandamist, toote asendamist nõuetele vastava tootega või taganeda tellimusest ning tagastada nõuetele mittevastav toode.
8.4. Halbleiter OÜ ei vastuta:
8.4.1. Toodete transpordi teel tekkinud vigastuste eest.
8.4.2. Ostja poolt toote ebasihipärase kasutamise eest.
8.4.3. Kui toodet ei ole kasutatud vastavalt kasutusjuhendile.
9. Omandireservatsioon
9.1. Kuni kauba ja teenuste eest täieliku tasumiseni on kaup Halbleiter OÜ omand.
10. Pooltevahelised vaidlused
10.1. Kõik poolte vaidlused lahendatakse häid kauplemistavasid ning Eesti Vabariigi õigusakte silmas pidades.
10.2. Juhul, kui poolte vahelisi vaidlusi ei suudeta lahendada, on tarbijal õigus pöörduda kohtuvälise kaebusi ja vaidlusi lahendava organi (Tarbijakaitseamet) poole. Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja Teenuse osutaja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusaluse kauba väärtus on 30 või enam eurot. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.
10.3. Tarbijal on võimalus esitada kaebus ka internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi (ODR-platvorm, Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) veebilehe http://ec.europa.eu/odr kaudu.